Osoby startujące z marką osobistą często są przytłoczone mnogością pomysłów i możliwości oraz ogromem pracy do wykonania. Podobnie było w przypadku Nicole Krawczyk, która zwróciła się do mnie o opracowanie brandingu jej debiutującej marki osobistej. 

Briefing
Kluczowe było zdefiniowanie fundamentów marki. Dlatego współpracę zaczęłyśmy od briefingu, który służy uporządkowaniu myśli, poznaniu motywacji, celów, założeń i historii. W tych ostatnich pojawiła się postać pradziadka Nicole, Mariana Krawczyka, który wprowadził WF do powojennego programu nauczania. W procesie briefingu zdefiniowałyśmy główne wartości oraz aspekty działalności, określiłyśmy też możliwości oraz realne potrzeby. Wymienione elementy stworzyły fundamenty, na których konsekwentnie budowałam markę osobistą Nicole. 
W działaniach przyjęłam strategię małych kroków a wyrażenie small steps stało się sygnałem ułatwiającym priorytetyzację prac oraz wprowadzającym spokój w momentach ich nagromadzenia.
Tone of Voice

Naming
Propozycje nazw powstały w wyniku burzy mózgów przeprowadzonej w formie zabawy słowem i skojarzeniami. Podczas wieloletnich obserwacji zauważyłam, że korzystne rezultaty przynosi czynny udział klienta w procesie kreowania nazwy, dlatego zaprosiłam Nicole do aktywnego uczestnictwa w tym etapie. W rezultacie powstało ponad 90 propozycji, z których finalnie wybrana została nazwa Loco!Motion. Luźna formuła tego etapu pozwoliła też złapać oddech po intensywnym briefingu.

Baza wizualna
Nicole jest osobą świadomą wizualnie, dlatego już na etapie moodboardu (wizualizacji koncepcji) ustaliłyśmy formy i zestawienia kolorystyczne najlepiej prezentujące charakter Loco!Motion. Dzięki temu proces projektowania bazy wizualnej - logotypu, głównych kolorów i typografii - przebiegł bardzo sprawnie. 
Typografia
Kolorystyka
Komunikacja wizualna
Składowe komunikacji wizualnej zaprojektowałam w odpowiedzi na rzeczywiste potrzeby Loco!Motion. Warto wspomnieć, że dużą rolę odegrały research i analiza konkurencji, przeprowadzone na etapie briefingu. Dzięki temu poznałam dobre praktyki w branżach fitness i trenerów personalnych, co pozwoliło mi przewidzieć przyszłe potrzeby marki.
Głównymi kanałami komunikacji marki są social media - z akcentem na Instagram - zatem dla tego obszaru przygotowałam najwięcej szablonów i grafik. Obszarem wymagającym szczegółowego opracowania były także  wytyczne sesji zdjęciowych oraz kryteria wyboru zdjęć stockowych.
Fizyczna realizacja
Pierwszą fizyczną produkcją był wodoodporny plecak sznurkowy z nadrukowanym elementem typograficznym “Trenuję”. Pozwolił on oddać charakter Loco!Motion w realnym przedmiocie, co wzmocniło więź Nicole ze swoją marką.
Plecak “Trenuję” jest przykładem kreatywnego rozwiązania - nadruku termotransferowego - pozwalającego zachować jakość przy ograniczonym budżecie. 
Wizytówki
Wizytówki to realizacja, która - ze względu na mały nakład, kolor neon green oraz konieczność zachowania wysokiej jakości estetyki - wykluczała druk w trybie low-budget.  
Zdecydowałam się na druk cyfrowy na papierze barwionym w masie, co podkreśla zawodowe kompetencje Nicole i pozwala zachować wizualną spójność jej marki osobistej. 
Plan treningowy
Szablon planu treningowego opracowałam w odpowiedzi na potrzeby związane ze specyfiką treningów personalnych prowadzonych przez Nicole. Potrzebowała ona dokumentu, który umożliwia szczegółowe rozpisanie treningu i możne być drukowany na domowej drukarce A4. 
Brand Book
Brand Book osadził kreację w logicznych i uporządkowanych ramach. Szczegółowo traktując aspekty techniczne pozwala on zachować spójny wizerunek marki we wszystkich kanałach komunikacji.
Moim celem było przekazanie Nicole niezbędnej wiedzy oraz narzędzi do samodzielnego zarządzania wizualną sferą marki. Zadbałam o to aby pliki otwarte, przekazane wraz Brand Bookiem, były dostosowane do umiejętności i dyspozycyjności czasowej Nicole. Dodatkowo, przeszkoliłam ją z obsługi programów do edycji grafiki. 
Ikonografia
Social media